středa 8. července 2015

10_dnes odjíždíme na výlet

Budíček, sprcha, snídaně a jdu do práce. 

V 8 jsem tu. Chviličku čekám na Felixe (můj šéf) a jdeme hned pracovat. Dneska to bude celé o projektovém managementu. Pro mě zcela nová věc.

Nejdříve píšeme projektovou zprávu. To znamená co všechno se musí udělat (nakoupení materiálu, úprava terénu, pokládka obrubníků, pokládka dlažby – opravdu zjednodušeně)

Dále vytváříme grafickou podobu. Vypadá to takhle.


Počítám obsahy ploch pro dlažbu a obvody pro obrubník. Felix říká, že to musí být do konce měsíce hotové a že si materiál (dlažbu, obrubníky) nestíháme vyrobit. Musíme materiál tedy nakoupit.

Počítáme kolik to bude stát. Hm…3,6mil Kč. Felix někoho posílá do banky ať to jde zařídit a my zatím děláme časový harmonogram.

Učím se v novém programu pro řízení projektů. Je to Microsoft Project. Makáme na tom po zbytek dne. Tedy jen do 14.00 hodin. Pak musím odejít, protože odjíždíme na mega 5-ti denní trip na sever Ghany.
Výsledek vypadá takto.



Opravdu se mi líbí, že se tu učím nové věci. Moc mě baví, co tu dělám.

Pak odcházím domů, balím si věci a s ostatními jedeme na autobusové nádraží, abychom dorazili do Kumasi, kde máme všichni trejníci sraz.

Autobus zastavuje asi v půlce cesty a já si jdu dát svačinu. 


Takovýto grilované párek je tu na každém rohu. No...Je to zatraceně pálivé. Chutné, ale pálivé. Už si to nedám.

Asi v 10 večer dojíždíme na místo určení, seznamujeme se s novými lidmi a jdeme na pivo. Nemilá zpráva je, že zítra v 5 hodin ráno vyjíždíme na náš výlet...


Žádné komentáře:

Okomentovat