čtvrtek 9. července 2015

11_začíná nám výlet


Moc dobře se mi nevstává. No co by také ano, když jsem spal 4 hodiny. Zjišťuji, že mě v noci asi něco pokousalo a mám velký rudý rudý flek na ruce. Snad to nebude nic vážného..


Takto vypadá náš dopravní prostředek a budeme v něm trávit opravdu hodně času. Je to všechno hrozně moc daleko.



Náš denní chléb. Když čekáte v zácpě, seběhnou se k Vám prodejci všeho možného a snaží se Vám něco vnutit. Občas si takto kupujeme vodu nebo ovoce.


V 10 hodin dorážíme na místo. Měli bychom tu vidět nějaké opice. Tak schválně jestli něco potkáme. Co jsem v Ghaně jsem viděl akorát slepice, kočky, kozy a komáry.

Tady je parta z Accry.


Vidíme první opičku.



Ale je to lepší. Je jich tu celkem dost, ale jsou hrozně plaší.
Jdeme nakoupit nějaké oříšky a banány, abychom je přilákali. Funguje to!




Dokonce nám po chvíli sami berou banány z ruky. Drzouni. 




 Je to fajn zážitek s opičákama. Jen mě mrzí, že jsme neviděli nějakou větší.




Odjíždíme na druhé místo – Black rock.
Byla to sice dřina, ale vylezli jsme na pár skal a udělali pár fotek.




Na závěr jsme vylezli na opravdu vysokou skálu. Bylo celkem obtížné se tam dostat. Ale za ten výhled to stálo.
Jen máme opravdu velký problém slézt dolů. Nahoru to jde vždy, ale dolů je to obtížnější.
Naštěstí jsme to zvládli jen s menšími odřeninami a spěcháme do autobusu, kde už na nás všichni čekají.

Stavujeme se na jídlo. Kuře, rýže a salát. Vcelku chutné.


Dorážíme na ubytko, kde si dáváme chvilku pauzu a večer to jdeme zapít. Ještě jsem Vám neukazoval místní pivo.
Tak tady je. Je docela dobré. Ale není to 0,5l ale 0,625l což je skvělé. Stojí cca 30Kč. 


Ochutnáváme místní alkohol. Jmenuje se to apetaši a stojí to 8Kč za panák, který je ale asi tak dvojnásobný.
No vyzkoušíme… Něco tak ošklivého jsem nepil. Má to 45% a je to něco jako vodka nebo pálenka. Prý je to z palmového oleje.

Cestou domu si jeste dáváme kebab. Tedy my tomu říkáme kebab. Jsou to kozi kousky masa na spejli. Samozrejme grilované. A takto se připravuje. 


No a míříme do postele.

Žádné komentáře:

Okomentovat