neděle 26. července 2015

26-28_prodloužený víkend

24-26.7. - prodloužený víkend

Tak a jedeme na další výlet, tentokrát taky lenošit na pláž, ale jinam.

Tentokrát je to dále. Je to 250km a místo se jmenuje Busua Beach. V pátek ráno vstáváme brzy, abychom vše stíhali. Cesta trvá něco přes 6 hodin.


Konečně dorážíme místo. Myslím, že to znovu bude stát za to.




První den jsme opravdu jen lenošili, koupali se a večer se šli trochu opít. Byla tu parta i parta z Kumasi (IAESTE tu funguje ve dvou městech, Accra cca 15 lidí, Kumasi cca 10 lidí), takže to opravdu stálo za to. 

Na sobotu byl naplánovaný výlet, ale chtěli jsme vyzkoušet surfy, tak jsme zůstali na pláži. Byla to nádhera. Už asi po hodině jsme se dokázal postavit na surf a sjet svou první vlnu.

Neskutečný zážitek. 
Občas jsem se ale fakt bál. Nikdy v životě jsem se nebál vln. Ale tady byli opravdu velké. Byli 3m vysoké a když se dostanete pod takovou vlnu, pěkně vás převálcuje. Uděláte 10 kotrmelců, omlátíte se o dno a jste rádi, že si nic neděláte.

Ale za těch pár modřin to stálo. 



V neděli jsme se rozhodli vydat na krátký výlet do vedlejší vesničky.

Cestou vidíme krásnou přírodu. 





A vidíme cíl naší cesty - hrad. 





Je od tud pěkný výhled.





Cestou nazpět jdeme přes rybářkou vesnici. Tak to je něco. Vidím největšího tuňáka, jakého jsem kdy viděl. To je mazec. Ten má tak přes 30kg .





Ještě ukázka místních staveb. Ano vše je z hlíny..


Večeře alá humr. No můj šálek kávy to není, ale když už jsme tu, tak to musím vyzkoušet. Utratil jsem za něj 160kč.



Na snídani si vždy dávám toast s vajíčkem za 25kč.



V neděli zase jenom lenošíme na pláži. A v poledne vyrážíme domů. 


Začínám si zvykat na tyto "odpočinkové" víkendy a opravdu se mi to líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat