čtvrtek 6. srpna 2015

36-39_práce

Pracovní týden 3. – 6. 8. (pondělí – čtvrtek)
Tak tu máme další týden. Práce se začíná trochu opakovat. No, asi nemůžu čekat, že když tu jsem dva měsíce, tak budu dělat každý den něco nového.
Ale mám tu jednu z nejlepších a možná i nejlepší práci. Ostatní trejníci co tu jsou, nedělají skoro vůbec nic a hrozně se nudí. Že bych se já nudil, to se říct nedá.
Můj týden vypadal tak, že jsme cca půlku času strávili v kanceláři plánováním projektů, rozpočtů, psaní průběžných zpráv o projektech a debatami, kde seženeme peníze na materiály, když nám ještě tahle firma a jiná firma nezaplatily.
Je to zajímavé, jak se tu přesypávají peníze. Jednou jsme jeli k bráchovi od Felixe (šéf), aby nám půjčil peníze na cement, abychom mohli vůbec pracovat. Dva dny na to, jsme už zas měli plné bankovní účty.
Nemám tu moc fotek z tohoto týdne, tak Vám ukážu, co jsem měl jeden den obědu.



Ano, je to KFC. Člověk by řekl, že když je to franšíza, tak bude chuť všude na světě stejná. No nebyla. Tortilla nebyla špatná, ale v Čechách máme lepší.
Teď něco z pracovního prostředí. Abyste neřekli, že v Africe se nepoužívají moderní stroje, tak Vám ukážu, že se tu pracuje s těžkou technikou.





A jedna fotka z meetingu kontroly projektu. Tyto meetingy máme cca jednou za týden


Žádné komentáře:

Okomentovat